Mijnhypotheekonline Neo Hypotheken

MijnHypotheekOnline

Ben je al klant bij Neo Hypotheken en wil je informatie over je lopende lening opzoeken, wijzigingen doorgeven of declaraties indienen voor je bouw- en/of duurzaamheidsdepot? Bekijk en pas jouw hypotheek aan via onze handige online portal MijnHypotheekOnline.

MijnHypotheekOnline: hypotheek aanpassen

MijnHypotheekOnline is een beveiligde omgeving waarin je jouw Neo Hypotheek eenvoudig kunt bekijken of aanpassen.

Neo Hypotheek Hypotheek Verhogen

Hypotheek verhogen

Wil jij jouw hypotheek verhogen voor een verbouwing of verduurzaming of misschien voor andere consumptieve uitgaven? Het verhogen van je hypotheek kan, afhankelijk van je persoonlijke situatie, bij ons op verschillende manieren. Ontdek welke manier bij jou het beste past. 

Hypotheek verhogen
Neo Hypotheekrente Wijzigen

Hypotheekrente wijzigen

Profiteren van de actuele hypotheekrente? Ontdek of het interessant is om tussentijds jouw hypotheekrente te wijzigen. Einde looptijd? Je kunt 3 maanden voor het aflopen van jouw rentevastperiode zelf eenvoudig een nieuwe rente kiezen.

Hypotheekrente wijzigen

  

Neo Hypotheek Extra Aflossen

Extra aflossen

Automatisch een bedrag extra aflossen op jouw hypotheek? Door extra af te lossen daalt je hypotheekschuld en dus wellicht ook je maandlasten. In MijnHypotheekOnline zie je direct jouw nieuwe maandbedrag, het verlaagde hypotheekbedrag en de eventuele kosten. Ontdek de voorwaarden van extra aflossen en of deze optie een interessante keuze voor jouw persoonlijke situatie is. 

Extra aflossen hypotheek
Neo Hypotheek Hypotheekvorm Wijzigen

Hypotheekvorm aanpassen

Wil jij tussentijds de hypotheekvorm van 1 of meer leningdelen aanpassen? Bij Neo Hypotheken kun je onder bepaalde voorwaarden ook tijdens je rentevaste periode je hypotheekvorm aanpassen naar een vorm die op dit moment beter bij je past. Het aanpassen van jouw hypotheekvorm kan wel fiscale gevolgen hebben. Dus laat je goed informeren!

Hypotheekvorm aanpassen

Online je hypotheek beheren

Wil je inzicht over je lopende lening opzoeken, wijzigingen doorgeven of declaraties indienen voor je bouw- en/of duurzaamheidsdepot, ook dat kan dit via jouw online klantenportal MijnHypotheekOnline. Je kunt hier inloggen met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord als je hebt aangemaakt voor onze hypotheekaanvraagportal waarin je het hypotheekaanbod hebt ondertekend.

hypotheek-beheren

Beheer zelf jouw hypotheek

Neo Hypotheken Logo Gegevens Wijzigen 1

Gegevens wijzigen

Pas zelf eenvoudig jouw gegevens aan, zoals jouw adres, e-mailadres of bankrekeningnummer via MijnHypotheekOnline. 

 

Gegevens wijzigen
Neo Hypotheken Logo Bouwdepot Beheren

Bouwdepot beheren

In MijnHypotheekOnline beheer je  zelf online jouw bouwdepot. Bekijk jouw bouwdepot en dien makkelijk online jouw declaraties in.

Bouwdepot beheren
Neo Hypotheken Logo Betalingsachterstand

Betalingsachterstand

Maak je je zorgen dat je de hypotheeklasten (tijdelijk) niet meer kunt betalen? We zoeken graag samen naar een oplossing. Neem contact met ons op om je situatie te bespreken. 

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Ga naar het startscherm van MijnHypotheekOnline – ons klantportaal – en vul je offerte- of leningnummer in. Vervolgens sturen we je een e-mail met een link om je account te activeren. Je moet binnen 15 minuten na ontvangst van de e-mail op de link klikken. Wacht je langer dan 15 minuten? Dan vervalt de link en moet je opnieuw een account aanmaken. Je toegangscode is wel nog steeds geldig.

Op de inlogpagina van MijnHypotheekOnline – ons klantportaal – staat een link met 'Wachtwoord vergeten', (meteen onder de knop 'Stuur SMS-code'). Klik hierop en vul je e-mailadres in, dan kun je daarna kiezen of je je nieuwe wachtwoord via sms of e-mail wilt ontvangen.

Op de inlogpagina van MijnHypotheekOnline – ons klantportaal – vind je de link ‘E-mailadres vergeten’ (meteen onder de knop 'Stuur SMS-code'). Als je hierop klikt en je leningnummer en geboortedatum invult, dan sms'en we jouw gebruikersnaam naar het mobiele nummer dat bij ons bekend is.

Voor een nieuwe toegangscode kun je contact met ons opnemen. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 tot 17.30 uur op telefoonnummer 033-450 9234. 

Je kunt jouw MijnHypotheekOnline-account alleen zelf verwijderen. Klik op 'Verwijder mijn account' op de pagina 'Mijn gegevens' in het klantportaal.

Als je rechtsboven in MijnHypotheekOnline op je profiel klikt, kun je kiezen voor 'Mijn gegevens' of 'Uitloggen'. Klik op 'Uitloggen'.

Onder het tabblad ‘Hypotheek’ op MijnHypotheekOnline staat het overzicht van je lening in zijn geheel en uitgesplitst per leningdeel. Je kunt dit overzicht downloaden door rechtsboven in het scherm op de knop 'Pdf downloaden’ te klikken. Je kunt het bestand ook opslaan en printen.

Achterstanden op je hypotheek kun je inderdaad niet terugvinden in MijnHypotheekOnline. Heb je nog geen brief ontvangen over je achterstand, dan kun je voor vragen contact met ons opnemen. We zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar op telefoonnummer 033-450 9379.